Eilen illalla oli meijän valmistujaisseremonia. Istuskeltiin siinä vaihtaerit rivissä 6000 ihmisen edessä ja oltiin ekat, jotka sen lavan poikki käveli. Tai itseasiassa mä olin toka heti Lorenzon jälkeen. Jännitti ihan hirveesti että kuinka noloo olis jos heittäisin kunnon ilmalennon siinä vattalleni ja liukuisin lavalta alas. Näin jo mielessäni itteni liukumassa koko lavan poikki... Mutta onneks kukaan ei kaatunut tai mitään suurempaa härdelliä ei tapahtunut.(: Preston otti omalla kamerallaa kuvia kun käpöttelin sen lavan poikki, joten niitä tulee vasta myöhemmin, mutta tässä nyt paria muuta.(:
| Tilaisuuden ohjelma (jotta näätte meijän koulun logon !!) ja sitten mun todistusmikälie.(: |
Niin ja vielä vois kertoilla tästä mun pakkauksesta.... Eli aloin taas säätämään mun laukkujen kanssa. Ja ihan hyvin mä saan sen kiinni, heti kun oon eka hyppinyt sen päällä (oikeesti, hyppinyt) noin kymmenen minuuttia. Ihan tyytyväisenä sitä kattelin ja huomasin että se on niin täynnä, että ne saumat ei mene edes kiinni, vaan pullottaa sillei juuri kun kaikissa sarjakuvissa ! Voi että kun oon kevyt pakkaaja....
| Laukku lukittu, mutta noiden saumojen kyllä kuuluisi olla ihan yhdessä..... |
| Saa pienellä selviytymistahdolla olla sillon yöllä kun yksinäni raahaan näitä kaikkia lentokenttien poikki.... |
Tänään oli myös vika kerta kun menin kirkkoon. Kaikki tuli sanoon heipat, toivotti hyvää matkaa ja halailemaan. Onhan se aina aika haikee sanoo hyvästi...
| Ashlyn, Minä, Emily, Seth, Christy, Haley, Preston ja Austin (joka saapu eilen eri osavaltiosta) |
Mulla on kyllä ollut paras perhe ikinä !!
Vielä tähän loppuun, koska mulla on enään YKSI PÄIVÄ jäljellä:
I'm coming home
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti